Sunday, July 17, 2011

Rindu yang tak terkata......Arissa sayang.....

Arissa sayang...hari ni genapla usiamu didunia ini...10 bulan...(17 Julai 2011)...tetapi sudah genap 65 hari Arissa pergi meninggalkan ibu..ayah dan kakak Hanie....Arissa tahu tak...Kakak Hanie rindukan Arissa....Kakak Hanie juga minta maaf kat Arissa sebab selalu buli Arissa yang baik sangat ni....sebab Arissa baik macam ni la Allah sayang sangat kat Arissa...Dia tak sabar-sabar nak ambil Arissa dari ibu....ibu meredhainya sayang...Arissa dah ada di Syurga..tempat yang ibu, ayah dan kakak Hanie nak pergi sangat...doakan untuk kami yer sayang...agar kami akan bersamamu sayang di Negara yang kekal abadi....
Sayang ibu...kebahagiaan Arissa adalah kebahagiaan buat ibu....jauh lagi perjalanan kami ke sana....bakalan masih belum cukup lagi sayang....ibu bangga sangat dengan Arissa...sebab Arissa tidak tercalit sedikitpun noda-noda dan dosa-dosa didunia ini....renungan mata Arissa tu buatkan ibu tak dapat lelapkan mata....walaupun ianya hanya sekeping gambar...sebab ibu hanya dapat menatapnya sekarang ini hanya dalam gambar itu....kalau ibu tutup mata...ibu tak dapat memandangnya....dalam mimpi pun ibu belum dapat menemui dirimu sayang....mungkin Allah SWT belum mengizinkannya lagi....ibu pasrah sayang....ibu serahkan padaNya...Dia lebih berhak menentukan apa yang terbaik untuk ibu dan Arissa....
Arissa....rindunya ibu padamu sayang,,,tak tertanggung...tak terluah.....hanya pada Allah SWT tempat ibu luahkan rindu ibu ni sayang....tapi rindu ibu ini akan betul-betul terubat disaat kita dipertemukan Allah SWT di Negeri yang kekal abadi....jauh lagi sayang....bertahun-tahun jauhnya.....ibu tak tahu sampai bila....Khiamat untuk ibu pun ibu tak tahu....sama macam Arissa kan..Arissa pun tak tahu kan....Kuasa Allah....cuma sesekali ibu terasa seperti Arissa selalu ada bersama-sama ibu walau dimana sahaja ibu berada.....Arissa tahu tak kat mana.....???Arissa selalu ada dalam HATI ibu...tempat yang paling suci sayang.....sampai bila-bila Arissa disitu....sebab kalau ROH...ibu bukan tak percaya Arissa....setahu ibu ROH adalah hak Allah....rahsia Dia.....tak banyak yang kita ketahui tentangnya melainkan hanya sedikit.....hmmm....ibu dah faham sekarang...kalau ada yang ibu tercium bau-bauan yang harum tu.....adalah bauan yang ibu tak tahu dari mana datangnya...mungkin dibawa oleh MALAIKAT untuk menyenangkan hati ibu..kan sayang.....ibu tahu..Arissa gembira disana....tersenyum selalu kan.....
Arissa...ibu nak sangat dapatkan adik untuk Arissa....tapi bukanlah dalam waktu terdekat ni...kesihatan ibu juga tidak mengizinkan....ibu akan mulakan pada tahun hadapan insyaAllah sayang..doakan untuk ibu yer sayang...semoga Allah memberikan keberkatan untuk adik Arissa nanti....agar ibu dapat mengubati rindu ibu pada Arissa yer sayang.....tapi Arissa ingat tau..ibu takkan lupakan Arissa tau kalau ibu ada adik baru untuk Arissa dan Kakak Hanie nanti....ibu akan layan adik baru tu macam ibu layan Arissa dan Kakak Hanie....ibu rindukan Arissa....rindu sangat sayang....Allah tahu tentang itu...mesti Allah dah sampaikan pada Arissa SALAM RINDU & KASIH SAYANG ibu pada Arissa kan sayang...

Tiada apa yang ibu harapkan lagi....selain dari bertemu dengan Arissa sayang di sana nanti....ibu terlalu rindu padamu sayang......

No comments:

Post a Comment

This is Our Life, Our Journey & Our Love....