Thursday, March 21, 2013

17 Mac 2013...Genap sudah 2 tahun 6 bulan usia Arissa sayang....

Ceh...gambar Arissa dengan Cik Kam lagi..hee...

Assalamualaikum sayang ibu.....17 Mac 2013..genaplah usia Arissa 2 tahun 6 bulan....wah...besar dah comel ibu ni....dah pandai merajuk...berlari..macam-macam la kan....rindu padamu sayang tak pernah padam....hurmmm....sedetikpun tak pernah ibu lupakan Arissa....sayang Arissa ni....sampai ke syurga..insyaAllah...

Arissa...nanti jumpa ibu dalam mimpi yer...lama dah ibu tak mimpi jumpa Arissa...rindu amat...nak peluk-peluk Arissa dalam mimpi tu...lama dah tak membelai dirimu sayang...ibu rindukan semua tu....huhu....tunggu ibu yer sayang....

Al-Fatihah sayang ibu....semoga dirimu sentiasa tenang dan aman disana....bersama dengan doa-doa ibu mengiringi perjalananmu menuju alam abadi disana....ibu masih setia menanti saat-saat untuk bersama mu sayang....Love U sayang...;)

14 Mac 2013...Genap sudah 1 tahun 10 bulan Arissa pergi....rindu sangat....

Arissa dengan Cik Kam...gambar masa wat makan-makan kat umah Kak Yati..hee....
rindu kenangan masa ni....

Assalammualaikum sayang....comelnya sayang ibu ni.....sekarang ni lagi comel kan..bercahaya jer wajahmu sayang disamping Sang Pencipta.....berseri-seri....ibu rindu sangat taw....rindu nak jumpa dgn Tiesya ibu ni...
hari ni 14 Mac 2013...dah genap 1 tahun 10 bulan Arissa pergi tinggalkan kami....ibu sangat-sangat hargai Arissa taw..sejak dalam kandungan lagi...ibu jaga Arissa baik-baik...

Sayang ibu ni....ibu rindu sangat..setiap saat..setiap patah kata ibu tetap akan taip..ibu rindu...biar lantakla orang bosan nak baca pun....ibu tetap akan menaipnya berulang-ulang kali....luahan ibu ni untuk tenangkan hati ibu sendiri taw...lega sikit hati ibu bila dah luah semuanya disini...

Tapikan sayang...bukan semuanya ibu luahkan...tipula luah semua kat sini...kalau mampu ibu luahkan kat sini pun hanya dengan air mata jer....tak mampu nak luahkan dengan perkataan taw ibu rindu Arissa...hanya Allah yang lebih mengetahuinya.....

Ibu redha jer sayang selama ibu hidup ni....terpulanglah pada mereka yang sentiasa pandai menilai manusia ni...biarkan saja..ibu selesa begini....tapi ibu bukanlah seperti yang mereka fikirkan....tiada niat pun...tapi bila dah berdepan dengan manusia yang suka menilai ni....ibu biarkan jer sayang..lantaklah....yang penting..hidup dan mati ibu kerana Allah SWT....

Sayang ibu...ibu rindu taw....ayah...Kakak Hanie...rindu sangat kat Arissa tu...nanti kita jumpa yer sayang...insyaAllah....Al-Fatihah sayang ibu.....semoga dirimu berbahagia disana selamanya....tunggu ibu nanti yer....Love U..Miss U....Forever....sampai ke syurga....insyaAllah...Amin..;)

This is Our Life, Our Journey & Our Love....