Monday, February 25, 2013

17 Februari 2013.....genap sudah 2 tahun 5 bulan usia Arissa sayang ibu ni...


Asalamualaikum sayang ibu Arissa...Tiesya tengah buat apa tu sayang....?seronok yer dengar banyak cerita dari penjaga dirimu disana..kan sayang....jangan lari-lari taw...nanti jatuh...jangan nakal-nakal k...sayang...

Ibu, ayah & kakak Hanie rindu sangat kat Arissa...rindu nak dengar celoteh dari bibirmu yang comel tu sayang...baru pandai nak belajar bercakap...."aabah..bah..bah......"....masih tergiang-giang lagi suaramu sayang dalam ingatan kami....rindu yang akan terus kami bawa hingga ke syurga..insyaAllah sayang....

Al-Fatihah untuk sayang ibu ni...ibu takdapat nak berceloteh lama-lama kat sini...sebak didada sangat-sangat terasa....yang bisa menumpahkan air dari birai mata ibu ni...ibu dah tak mahu lagi menangisi pemergian dirimu sayang...ibu seharusnya bersyukur..kerana Arissa sedang berbahagia dialam sana...semoga dirimu akan terus begembira sambil menantikan kehadiran kami ke sisimu yer sayang...insyaAllah...Amin...love U sayang...;) 

Tuesday, February 19, 2013

14 Februari 2013...genap sudah 1 tahun 9 bulan Arissa pergi..Miss u sayang...


Assalammualaikum Arissa sayang...hari ni genap 1 tahun 9 bulan Arissa pergi tinggalkan kami...setiap saat ibu x pernah lupakan Arissa taw...cuma ibu sibuk sgt kat opis...x sempat nak updated blog ni..Huhu...

Arissa sayang ibu ni memang sentiasa gembira kat sana kan sayang....ibu sayang dan rindu Arissa selamanya taw....Al-Fatihah sayang ibu...moga dirimu tenang dialam sana yer sayang....Amin...


17 Januari 2013...genap sudah 2 tahun 4 bulan usia Arissa sayang ibu ni...rindunya....


Assalammualaikum Arissa sayang ibu...rindu amat kat Arissa ni...sejuk hati ibu dapat tatap gambar Arissa setiap hari...comel sangat sayang ibu ni kan...setiap saat ibu tak pernah lupakan Arissa...

Hari ni Arissa dah 2 tahun 4 bulan...wah...besar dah comel ibu ni kan...nanti kita jumpa kat sana yer sayang....rindu tak terkata ibu ni pada Arissa...doa ibu tak pernah putus sayang...semoga dirimu bahagia sentiasa disisi Allah SWT....insyaAllah...Amin...



This is Our Life, Our Journey & Our Love....