Monday, June 18, 2012

17 Jun 2012....Birthday Kakak Hanie yang Ke-7 dan Umur Shisha sayang dah 1 tahun 9 bulan....

Assalammualaikum sayang ibu Arissa.....semalam birthday kakak Hanie taw..yang ke-7...walaupun kakak Hanie sedih sebab kali ke-2 sejak Arissa lahir Kakak Hanie tak sempat sambut birthday dia dengan Arissa....tapi ibu tetap 'happy' kan Kakak Hanie untuk Arissa....semestinya Arissa mahukan yang terbaik untuk Kakak Hanie kan sayang...

Dan 17 Jun 2012 juga genap usia Arissa 1 tahun 9 bulan...windu amat pada Arissa sayang....tahun ni ibu buat majlis kecil saja untuk Kakak Hanie..insyaAllah...untuk keluarga sahaja...semestinya Arissa tetap dalam ingatan kami taw...jangan risau yer sayang ibu....ibu bangga punyai anak seperti Kakak Hanie dan Arissa taw....

Arissa...ibu rindu sangat la....setiap hari bila ibu nak tido..ibu peluk bantal Shisha....baru ibu dapat tido taw...ada lagi bau Arissa kat bantal tu..kekal hingga sekarang...ubat rindu ibu sementara ni...insyaAllah....sayang ibu pada Arissa takkan padam taw...sehinggalah kita dipertemukan nanti insyaAllah....

Ibu nak bertemu dengan Arissa dalam keadaan yang terbaik....setiap hari ibu berdoa..ibu takut sangat kalau ibu bertemu dengan Arissa dalam keadaan yang sebaliknya....doakan yang terbaik buat kami yer sayang....insyaAllah...

Terima kasih sayang kerana hadir dalam hidup ibu walau sebentar...ibu gembira sangat...ibu mahukan anak-anak ibu menjadi anak yang soleh/solehah dunia akhirat..insyaAllah....

Al-fatihah buat dirimu sayang....doa untuk dirimu belum putus lagi sayang...insyaAllah selagi hayat ibu masih ada....semoga dirimu terus berbahagia selalu..Amin....;)...Love U..& Miss U sayang....

Thursday, June 14, 2012

14 Jun 2012..Genap sudah 1 tahun 1 bulan pemergianmu sayang ke Rahmat Allah....

Arissa sayang Kakak Hanie....tengok tangan tu..pengang mana tu...hehe..;)

Assalammualaikum sayang ibu....hari ni genap dah 1 tahun 1 bulan Arissa pergi....rindu pada dirimu sayang..tak pernah pudar..malah makin mekar....kesedihan ibu atas kehilanganmu dah semakin berkurangan...setiap hari kegembiraan ibu rasakan...debaran menanti saat-saat untuk dipertemukan semula dengan dirimu sayang....ibu sangat-sangat sabar menanti...dngan harapan Allah SWT sentiasa mendengar doa-doa ibu...dan menerima amalan kebaikan ibu...insyaAllah....

Sayang ibu..Arissa...Nia dah dapat adik taw....Arissa jer yang masih belum lagi...ibu harap sangat ibu akan dapat beri Kakak Hanie yang sunyi lepas Arissa pergi seorang adik...tapi kan...Allah belum lagi kata..KUN FAYA KUN....hurmm...tapi ibu tak putus asa sayang....ibu tetap berusaha dan berdoa..insyaAllah....

Tapi kan Arissa...Kakak Hanie dapat juga adik Rabbit yang lahir pada 17 Mei 2012...dah besar pun Rabbbit Comey tu...ibu panggil dia 'gemok'...sebab dia sangat gemok dan comey..hehe...Arissa mesti gembira kan....sama macam Kakak Hanie....

Arissa sayang...ibu sekarang sedang usaha untuk mengubah kehidupan ibu, Kakak Hanie..dan ayah supaya jadi yang terbaik....doakan kami dari jauh yer sayang..insyaAllah.....

Rindu Arissa sangat-sangat...sayang Arissa sangat....Al-Fatihah.....semoga Arissa sentiasa bahagia yer sayang....jangan risaukan ibu disini yer...Love U...^_^

This is Our Life, Our Journey & Our Love....