Tuesday, February 28, 2012

Dikala usiamu 1 tahun 5 bulan...alangkah rindunya....

Assalammualaikum Arissa sayang....ibu rindulah...Arissa wat apa tu yer...?main kejar-kejar dengan Nia & Isha yer....Adik Syifa' juga kan....main elok-elok yer sayang....ibu tak ada dekat dengan Shisha kalau-kalau Shisha jatuh....tapi ibu selalu ada mendoakan Shisha disana tu....comey ibu ni...jangan nakal-nakal taw.....doakan ibu disini yer....ibu masih lagi menunggu akan kehadiran adik Arissa dalam rahim ibu ni...tapi belum tiba masanya lagi sayang....Allah SWT belum izinkan dia turun ke dunia ni lagi....tapi ibu tetap setia menunggu...
Hari-hari ibu berdoa...semoga Allah SWT tu akan berikan ibu adik buat Kakak Hanie yang sunyi sejak Arissa pergi....cepat sangat Shisha pergi....ibu tak sempat nak tengok Shisha berlari....tak sempat nak tengok Arissa ketawa masa main-main dengan Kakak Hanie....Kakak Hanie selalu sebut pasal Arissa taw...Kakak juga rindukan Arissa...Arissa mesti tahu kan sayang....Allah SWT itu Maha Kuasa...sentiasa menyampaikan segala kebaikan itu pada Arissa...insyaAllah...ibu harapkan yang terbaik sahaja untuk anak-anak ibu taw....
Arissa....ibu kadang-kadang kuat..kadang-kadang lemah...tapi ibu dah kurang bersedih...ibu tak mahu itu akan mengganggu ibu...tapi itu tak bermakna ibu lupakan Arissa taw....setiap saat Arissa dalam hati ibu....kemana-mana ibu pergi Arissa sentiasa bersama ibu kan sayang.....
Ibu rindukan Arissa..selama-lamanya....lambatnya kita akan dipertemukan..tapi ibu masih sabar menantikan saat itu sayang.....Al-Fatihah sayang....insyaAllah....doa-doa ibu sentiasa mengiringgi perjalananmu sayang....Love U always......Mmmmuuuaaaaahhhh....^_^

Tuesday, February 14, 2012

14th Februari 2012....genap 9 bulan pemergianmu....rindunya saat-saat bersamamu sayang.....

Assalammualaikum Arissa...sayang ibu.....ibu harap Arissa gembira disana yer bermain dengan Nia, adik Isha....dan kawan-kawan Arissa yang lain k....ibu juga tumpang gembira dan bahagia kerana Arissa sekarang berada dibawah jagaan Nabi Ibrahim, dan juga dibawah jagaan Allah SWT.....alhamdulillah..... Hari ni...genap sudah 9 bulan Arissa pergi tinggalkan ibu sementara didunia ini....dunia yang penuh tipu daya sayang...untung Arissa...terlalu cepat Allah SWT panggil pulang ke pangkuanNya....tak perlu Arissa menderita hidup kat dunia ni kan sayang....segala dugaan itu ibu tabah hadapinya sehingga ke hari ini.....doa-doa ibu untuk Arissa sentiasa ada....Arissa janganlah terlalu rindukan ibu yer sayang....ibu tak mahu Arissa menderita rindukan ibu....biar ibu jer yang rindukan Arissa sayang....rasa rindu ini akan selamanya didalam hati ibu....ibu akan bawa sehingga kita dipertemukan nanti yer....Allah SWT itu Maha Mengetahui.....
Arissa sayang....rindunya ibu padamu.....setiap saat...setiap waktu....tiada hentinya.....tiada sempadannya.....tak dapat ibu bayangkan alangkah indahnya bila tiba saat-saat kita akan dipertemukan Allah SWT nanti....pasti masa itu ibu akan meraung kegembiraan...kerana ibu terlalu lama menantikan saat-saat untuk bertemu dengan Arissa....tapi ibu tak pasti ibu akan berada dimana...dan ditempatkan dimana....Hanya Allah SWT sahaja yang tahu ....
Arissa.....ibu rindu sangat....hmm...tak tahu lagi macam mana nak tulis.....hmm....macam mana nak luah....yang boleh ibu katakan sekarang ni...ibu sangat-sangat rindukan Arissa...ibu sangat-sangat sayangkan Arissa.....
Al-Fatihah sayang ibu......doa-doa ibu sentiasa mengiringimu....nanti kita jumpa disana yer....hanya Allah SWT yang akan menetukan segalanya.........Amin....MISS U & LOVE U ALWAYS....^_^

This is Our Life, Our Journey & Our Love....