Wednesday, October 16, 2013

Arissa tahu x....???

Hai si comeyyy...;)

Assalammualaikum sayang ibu.....kelmarin 14 Oktober 2013...genap sudah 2 tahun 5 bulan Arissa pergi tinggalkan ibu....dan esok 17 Oktober 2013 genap usia Arissa 3 tahun 1 bulan...besar dah yer si comel ibu ni..pantas masa berlalu...semalam hari raya Aidiladha sayang....

Arissa tahu x....ibu rindu sangat-sangat kat Arissa...setiap kali ibu tidur kalo boleh...ibu nak lihat Arissa selepas terjaga dari tidur..tapi setiap kali ibu terjaga dari tidur...ibu hanya dapat lihat bantal busuk Arissa dan dapat hidu bau Arissa pada bantal tu...sedikit sebanyak dapat juga mengubat rindu ibu pada Arissa seketika...kemana sahaja ibu pergi...ibu akan bawa bantal Arissa tu..kecuali bila ibu pergi kerja...mana boleh bawa kan sayang...huhu..malu ahhh nanti ibu...hehe...tapi ibu x pernah tinggalkan Arissa taw...

Arissa sentiasa ibu bawa dalam hati ibu ini..kemana sahaja ibu pergi...tak der orang yang nampak..takder orang yang tahu..hehe..dah taip kat sini..semua orang dah tahu la kan..sayang....rindunya nak lihat senyuman darimu sayang....dengar hilai tawamu....

Arissa sayang..ibu akan sentiasa merindui Arissa sampai selamanya taw....dalam doa ibu x pernah ibu lupakan Arissa....semoga Arissa bahagia dan gembira disna disamping Dia yang agung....Love U sayang & Miss U so muchhh...mmmuaaahhh.....Al-Fatihah untuk sayang ibu ni...semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh mu sayang.....;)

This is Our Life, Our Journey & Our Love....