Monday, December 31, 2012

17 Disember 2012...Genap sudah 2 tahun 3 bulan usia Tiesya shomell ibu ni.....

Assalammualaikum sayang ibu.....ibu rindu tiesya taw....rindu sangat....genap dah usia tiesya 2 tahun 3 bulan....wah...dah pandai berlari kan...nakal macam wafiq.....sepupu tiesya..kan sayang.....

Nanti dah nak masuk tahun 2013.....lagi beberapa 30 minit lagi....cepat sgt waktu berlalu...kan sayang....juga semakin jauh tiesya pergi tinggalkan kami.....sayang ibu....harap-harapnya tiesya dapat jaga kakak Yasmin yer....ibu ada baca ksahnya di blog....sangat2 menginsafkan....kakak Yasmin seorang anak yang baik....insyaAllah..Allah akan tempatkan arwah dikalangan mereka yang beriman....Amin...

Banyak ibu nak cerita kat sini...tapi nanti ibu sambung yer...ibu nak jahit kain sekolah kakak hanie ni.....love u sayang....Al-Fatihah...semoga kalian bahagia disana yer sayang...;))

Tuesday, December 25, 2012

14 Disember 2012....Genap sudah 1 tahun 7 bulan Arissa pergi...rindukan mu sayang....

Assalammualaikum Tiesya sayang....rindunya ibu kat Tiesya....14 Disember 2012....genap sudah 1 tahun 7 bulan Tiesya pergi tinggalkan kami.....kebahagiaan Tiesya kat sana adalah kebahagiaan buat kami di sini sementara kita akan bertemu nanti disana insyaAllah.....

Semoga Allah SWT akan mengkabulkan doa-doa kami...yer sayang...doakan kami yer sayang....kami sangat rindukan Tiesya.....


Ala....shomell ibu ni berusia 1 hari masa ni....tgh tunggu nak discharge....sayang Tiesya ni....^_^

Al-Fatihah sayang ibu....semoga dirimu sentiasa setia menantikan kehadiran ibu ke sisimu yer sayang....ibu rindu Arissa selama-lamanya......LOVE U sayang....;)


Thursday, December 6, 2012

17 November 2012...Arissa dah 2 tahun 2 bulan.....


Arissa dah 2 tahun 2 bulan.....wahh...besar dah comel ibu ni.....tapi Arissa tetap besar macam dalam gambar tu sekalipun sekarang ni usia Arissa 20 tahun..tul tak?...hehe...

Ibu rindu sangat2 kat Arissa akhir-akhir ini....selalu juga mimpikan dirimu sayang.....semoga Allah SWT akan sentiasa mengabulkan doa-doa ibu ni..untuk Arissa...Kakak Hanie...Ayah...juga untuk diri ibu sendiri.....

Comel sangat tengok Arissa tergelak macam tu...geramm sangat....Love U sayang....sampai ke syurga..insyaAllah....Amin....^_^

14 November 2012....genap sudah 1 tahun 6 bulan perginya dirimu sayang....


Assalammualaikum sayang ibu.....wahh...maaf yer sayang...lama sgt ibu tak update blog...bukan sebab ibu malas....tapi sebab ibu sgt2 sibuk dgn kerja....tak sihat...demam...rindukan dirimu sayang....maaf yer....

Wah...comel ibu ni...tengah happy-happy kat sana kan...main elok2 yer kat sana...dgn kawan2....jgn rindukan ibu yer....nanti sakit nanti ibu yang susah hati....

Hurmm..dah 1 tahun 6 bulan Arissa tinggalkan ibu....jauh sangat dah....tapi Arissa tetap di hati ibu sampai bila-bila taw....nak sgt jumpa Arissa....insyaAllah.....doa ibu untuk Arissa setiap hari....

Miss U & Love U Forever.....semoga Arissa tenang di sana yer sayang.....Al-Fatihah....<3

This is Our Life, Our Journey & Our Love....