Wednesday, July 2, 2014

Saat rindu menyapa....;)

Arissa kesayanganku....

Assalammualaikum sayang ibu...lama juga ibu menyepi...sibuk sikit la sayang..maaf yer....ibu tetap rindu Arissa sampai selamanya..ingat taw....14 Jun 2014..genap sudah 3 tahun 1 bulan Arissa pergi kepangkuan Allah SWT....dan 17 Jun 2014....genap sudah usia comel ibu ni 3 tahun 9 bulan....dan genap usia kakak Hanie 9 tahun....kakak Hanie sangat rindukan Arissa..selalu dia sebut-sebut tentang ' adik '...dan selalu juga tanya ibu..bila dia nak dapat 'adik'...huhu....

Memang dia rindu kat Arissa...tengok...apa yang dia boleh tulis dalam kertas peperiksaan dia baru-baru ni....sedih ibu membacanya...sayu hati....tapi sebab tu ayat yang dia boleh terfikirkan kot..sebab tu...itu la yang dia tulis...huhu...


Walau apa-apa pun....Kakak Hanie faham...'adik' dah ke Syurga Allah SWT...dia tahu akan dapat jumpa dengan Arissa disana nanti...inshaaAllah...amin....semoga sedikit pengetahuan yang dia ada tu...akan sedikit sebanyak..mendewasakan pemikirannya...amin...

Siapa kata ibu tak nak 'adik' untuk Kakak Hanie dan Arissa...nak sangat2...tapi kuasa Allah SWT tu melebihi segalanya...ibu dah berusaha...dan bermacam-macam ikhtiar..tapi belum rezeki ibu lagi...tapi inshaaAllah..ibu percaya...andai Allah dah tetapkan untuk ibu apa yang ibu ada sekarang ini...setakat ini sahaja..ibu bersyukur dan redha dengan apa yang telah diberi....tapi andai kata Allah mahu memberinya lagi...ibu terima dengan rasa syukur....amin...

Setakat ini dahulu coretan ibu untuk kali ini....jumpa nanti di lain entry....Rindu kamu...dan Saayyaaaannngggg kamu Arissa...sampai selamanya....semoga dirimu berbahagia disamping Sang Pencipta....al-Fatihah...Amin..;)



This is Our Life, Our Journey & Our Love....