Sunday, November 4, 2012

17 Oktober 2012...Genap sudah 2 tahun 1 bulan usia Puteri kesayanganku...Arissa...

Shisha tomeii ni jelir lidah kat ibu erk..hehe..

Assalammualaikum Shisha sayang...shisha dah umur 2 tahun 1 bulan....wahh...besar dah shomey ibu ni...yer sayang....maaf yer sayang..lambat sgt update entry baru...huhu..laptop ni tak berapa ok la sayang...ibu rindu sangat kat Shisha ni....

Hurmm...semalam ibu wat majlis kecil jer untuk Aqiqah, tahlil dan doa selamat untuk Arissa & Kakak Hanie....alhamdulillah..majlis berjalan lancar sayang...syukur...semoga doa-doa kami sampai kepada kalian taw..terutama dirimu yer sayang..yang dah semakin hari..semakin jauh dari kami disini....

Setiap saat, setiap hari...ibu takkan pernah melupakan Arissa.....cuma ibu sedikit terkilan...kawan-kawan pejabat ibu....tak ramai yang datang...cuma 6 keluarga jer....walaupun kali kedua ibu wat majlis untuk Arissa....tapi tak mengapalah....semua dah ditakdirkan....mungkin ada salah dan silap ibu kot..ibu akan belajar dari kesilapan itu....walaupun rakan-rakan pejabat ibu ramai yang tak datang...tapi majlis tetap meriah...ramai juga yang datang tanpa disangka....maaf kan ibu yer sayang....kalau ada yang terkurang selama ibu menjaga Arissa yer sayang.....

Ibu rindu Arissa...ibu sayang Arissa...sampai bila-bila...nanti kita jumpa yer....tak sabar sangat...tapi ibu tetap perlu SABAR & TABAH menghadapi semuanya..insyaAllah...Amin....

Al-Fatihah sayang ibu Arissa...semoga dirimu sentiasa tenang dalam jagaan Allah SWT.....Amin....^_^

This is Our Life, Our Journey & Our Love....