Thursday, September 20, 2012

17 September 2012...sayang ibu dah 2 tahun....sayang Shisha...

Ha...Shisha wat per tu....??nak cabut headband cute tu erk...
"Rimas la ibu...huhu...."ibu nak tengok Shisha comel pakai tu...hehe...sayang shomell ibu ni....

Assalammualaikum sayang ibu.....17 September 2012...genap 2 tahun usia Arissa sayang ibu......Selamat Hari Lahir sayang.....Cayang amat pada Shisha comey ni.....maknanya ibu juga dah 2 tahun sambut hari melahirkan Arissa.....masih ingat lagi kenangan tu....takkan ibu lupakan sampai bila-bila....bahagianya ibu rasa ketika ibu kandungkan dirimu....lahirkan dirimu...mendengar tangisanmu....mendakapmu...menyusukanmu...memandikanmu....menguruskanmu....mendengar gelak tawamu....mendodoikan dirimu....menjaga dirimu....juga yang terakhir...mengkafankan dirimu sayang...semuanya ibu lakukan kerana kasih sayang ibu untuk dirimu hingga ke syurga.....

Arissa..selama 7 bulan 27 hari arissa bersama ibu...ibu harap sangat Arissa dapat rasakan kasih sayang ibu pada Arissa yer....tak sabar ibu nak jumpa Arissa...huhu...doa ibu tanpa henti...nak jumpa Arissa kat sana....harapan tak pernah putus...begitu juga dengan doa-doa kami....Shisha doakan juga buat kami yer....

Shisha....jangan risaukan kami disini yer....ibu..ayah dan kakak Hanie tetap tabah harungi hidup ini tanpa dirimu....doa kami agar dirimu akan terus bahagia disana...sampai kita dipertemukan nanti....kebahagiaan Arissa disana..juga kebahagiaan kami disini...yer sayang tomey-tomey ibu ni....yer sayang

Al-Fatihah sayang ibu.....doakan kejayaan & kebahagiaan untuk kami disini....kami rindu...dan sayang dirimu sampai bila-bila taw.....LOVE U & MISS U FOREVER....^_^

No comments:

Post a Comment

This is Our Life, Our Journey & Our Love....