Tuesday, October 30, 2012

14 Oktober 2012....Genap sudah 1 tahun 5 bulan perginya dirimu sayang....

Arissa " saya dah pandai meniarap ibu "
Ibu " alololo...tomeiii...sampai tergeliat tangan sayang ibu ni yer..."

Assalammualaikum sayang ibu ni....wat apa tu erk...???....jangan lari laju-laju sangat kat sana yer..main elok-elok dengan kawan-kawan Shisha tu taw...hurmm...." Arissa tak lari lah ibu, Arissa main terbang-terbang jer...kan Arissa ada sayap Syurga ni....jangan risau yer ibu.."...Alolo...comeynyer....si kecil ibu ni terbang dengan kawan-kawannya tu...tak tergambar ibu..mcm mn keadaannya...sangat indah...kan...Mama Nia....betul x?...rindunya kat mereka....;))

Shisha jangan nakal-nakal yer....ibu kat sini macam biasa jer..rindukan Arissa...terlambat sangat dah wat entry ni...sebabnya ibu busy kat opis..kat umah pulak laptop slow...huhu..rindu sangat nak tulis sesuatu tentang Arissa sayang ni...rindu amat-amat kat Shisha...tak pernah missed pergi menziarahi kamu sayang...

Owh yer...baru-baru ni ibu & ayah dah pun laksanakan ibadah Aqiqah buat Kakak Hanie & Arissa sayang ibu ni...kat masjid jer sayang....orang-orang kat masjid tu dah pun masak lauk kenduri untuk orang2 kampung...lega rasanya sampai hajat ibu untuk kalian yer....kenduri untuk kalian pun akan berlangsung sabtu ni...3 November 2012...ibu harap sangat tetamu yang ibu jemput tu dapat la hadir...insyaAllah....

Sayang ibu...doakan untuk ibu yer..yang terbaik dan dipermudahkan segala urusan....doa untuk Arissa tak pernah putus taw...sebab kasih ibu hingga  ke SYURGA sayang....LOVE U & MISS U FOREVER....semoga Arissa sentiasa tenang dan berbahagia di sana..insyaAllah...Al-Fatihah...Amin...^_^

1 comment:

  1. alfatihah..moga anak2 kita mendoakan kita kat sana

    ReplyDelete

This is Our Life, Our Journey & Our Love....