Thursday, September 20, 2012

Bertemu Mama Nia & Adik Nia Amal Asyraf....best moments...

Assalammualaikum Shisha sayang...lama tak update blog...busy amat la sayang...maaf yer...hurmm...ibu nak citer sikit ni....1 September lepas....ibu dapat jumpa dengan Mama Nia dan adik Nia..Amal...kat EC Mall....seronok sangat dapat berjumpa dengan mereka..walaupun sekejap jer...tapi ibu puas...Mama Nia yang ibu kenali hanya di laman sesawang FB & Blog....now..ibu dapat jumpa dengannya secara reality.....

Syok sangat dapat dukung dan peluk Amal...yang wajahnya saling tak tumpah seiras wajah Arwah Nia....comel sangat Amal...kan sayang...sihat..berisi...hehe...tak terkata masa jumpa hari tu...sebenarnya ibu tak puas jumpa mereka...sebab sekejap sangat...

 Ibu & Adik Nia, Amal


Apa-apa pun...ibu bersyukur sangat....dapat dipertemukan dengan mereka...alhamdulillah....terjalin ukhuwah diantara kami....semuanya adalah hikmah-hikmah dari Allah SWT...Dia memberikan ujian dan dugaan...kita balas dengan redha, tabah & Sabar....maka ada ganjarannya....insyaAllah....semua yang terjadi itu tidak pernah pun kita terfikir...bila dapat lihat wajah Amal...terubat sedikit rasa rindu ibu pada Arissa & Nia....

Ibu, Mama Nia & Adik Nia, Amal

Semoga Adik Nia, Amal akan menjadi seorang anak yang Soleh dan penyejuk mata hati kedua ibubapanya..insyaAllah Amin....andai umur dipanjangkan, dan ada rezeki....insyaAllah....kita akan dipertemukan lagi....Amin...^_^

No comments:

Post a Comment

This is Our Life, Our Journey & Our Love....