Sunday, June 12, 2011

Kesunyian dalam hidupku...


Kesunyian amat aku rasai...bukan bermaksud aku tidak menghargai mereka yang masih bernafas disisiku..tetapi aku rindukan tangisan seorang bayi dalam hidupku..aku rindu ingin menyalin lampinnya... menyusukannya... memandikannya... menyuapkan nestum ke mulutnya...mendengar gelak tawanya...melayan kerenahnya...Ya Allah...kurniakan lah aku seorang bayi yang comel dan sihat..cukup sifat kejadiannya seperti Nur Arissa Qaireena kepadaku..aku ingin membelainya dan mendakapnya sepuas hatiku...agar dapat aku ubati sedikit kerinduanku kepadanya tatkala aku rindukan Arwah Arissa...Amin...


Lahirnya bayi ini...tidak bermakna aku akan melupakan Arwah Arissa...Arissa tetap selama-lamanya bersemadi dalam hatiku...api kerinduanku akan terus bernyala..takkan terpadam sampai bila-bila...perginya Arissa dari hidupku..tiada gantinya...dia satu antara berjuta...aku terlalu menyayangi Arwah...sejak Arwah dalam rahimku lagi...aku sudah mula berbicara dengan Arwah...Arwah terlalu baik...istimewa dalam hidupku...aku mampu berpuasa selama 27 hari...Ya Allah..selama itu Engkau telah perkenankan segala doa-doaku...


Arissa...ibu rindukan Arissa..setiap saat..setiap detik..setiap hari..setiap bulan..setiap tahun...selama-lamanya....takkan terhenti sampai bila-bila...LOVE U Sayang....;D




12 Jun 2011...Ahad...10.39 mlm..


Al-Fatihah buat Puteri Syurgaku...NUR ARISSA QAIREENA BINTI ARISHAM....sudah genap 30 hari Arissa pergi tinggalkan kami...kami rindu pada mu sayang...

No comments:

Post a Comment

This is Our Life, Our Journey & Our Love....


Tik Tok....