Saturday, April 14, 2012

14 April 2012....Genap sudah 11 bulan perginya dirimu sayang....ibu rindu...

Assalammualaikum sayang....kat sana sayang jangan nakal-nakal taw...ibu rindu sangat kat Arissa....dah 11 bulan arissa pergi.....rindu..rindu...rindu amat pada Shisha sayang ibu tu....comel ibu ni....x puas menatap wajahmu sayang....terima kasih sayang...kerana pernah hadir dalam hidup ibu walaupun sebentar cuma....Arissa banyak membawa keceriaan dan kebahagiaan dalam hidup ibu....maafkan ibu sayang..andai Allah SWT menyampaikan perkhabaran kepadamu yang ibu selalu menangis sejak pemergianmu....ibu bukan meratap sayang....ibu cuma rindukan saat-saat indah bersama dirimu....kenangan manis dan pahit itu akan sentiasa bersama-sama ibu sampai bila-bila...ibu tak mampu nak menangkis semuanya...ibu cuma seorang manusia yang lemah dan seorang ibu yang penuh kasih sayang dan rindu terhadap anak-anaknya....mereka boleh berkata-kata..tapi mereka tidak akan faham perasaan ibu ini sayang....
Arissa...tadi masa ibu ziarah pusara Shisha sayang...sedang ibu membaca yassin...tiba-tiba ibu tercium bau yang dah lama ibu rindui....Subhanallah....syukur alhamdulillah...Arissa...doa-doa ibu sampai kepadamu sayang...Ya Allah....ibu sangat rindukan Arissa.....tak tahu macam mana nak luahkan sayang....rindu amat.....Allah itu lebih mengetahuinya....perasaan ini anugerahnya sayang...dan semua ini kehendaknya.....
Sayang ibu.....hadirlah sayang dalam mimpi ibu yer sayang...agar dapat ibu ubati rindu ini....rindu yang tak terungkap sayang.....Al-Fatihah buat kesayangan ibu.....sayang dirimu selama-lamanya.....insyaAllah...Amin...

Tercipta Untukku

Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuselalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuselalu milikmu
Yang mencintaimu

Ibu rindu Arissa....ibu sayang Arissa...ibu mencintai Arissa seperti luahan dalam lagu ini....
sayang Arissa...^_^

No comments:

Post a Comment

This is Our Life, Our Journey & Our Love....