Wednesday, March 28, 2012

17 Mac 2012....Sayang ibu dah 1 tahun 6 bulan....rindunya....

Assalammualaikum sayang....wat apa sekarang ni....?....ibu rindula....umur Arissa sekarang kat dunia ini 1 tahun 6 bulan dah sayang....rindunya kat wajah comey Shisha ibu tu....omey..omey sangat....
Arissa main elok-elok kat sana yer sayang....apa saja yang membahagiakan sayang ibu kat sana tu akan turut membahagiakan ibu disini taw...
Arissa comel ibu....walaupun ibu selalu teringatkan Arissa....rindukan Arissa....terpaksa ibu tahankan perasaan sedih ibu merasai kehilangan Arissa dari hidup ibu..tapi Arissa tetap hidup dalam hati ibu sampai bila-bila taw.....jangan rindu kat ibu taw....ibu tak nak Arissa sakit rindukan ibu kat sini yer sayang......
Arissa sayang....Arissa nak adik tak?...doakan agar Allah dapat hantarkan adik buat Kakak Hanie yang rindukan Arissa selalu k....selalu sangat dah Kakak Hanie sebut-sebutkan bila adik nak datang....Arissa datang lambat dan terlalu cepat pula pergi....Kakak Hanie macam terkejut sangat....dia belum puas nak main-main dengan Arissa.....bila tengok Wafiq....mesti akan teringatkan Arissa.....kadang-kadang kami bertiga menangis dalam hati bila terkenangkan dirimu sayang....kami tidak mahu orang lain melihat kami selalu bersedih....semuanya demi keselamatan dan kebahagiaan Arissa di Alam sana....

Arissa....kami rindu sangat saat-saat bersama dirimu sayang....semoga Pertemuan kita disana nanti akan membahagiakan kita selama-lamanya yer sayang....Janji Dia...kita nantikan saja yer sayang...Rindu kamu....sayang kamu selamanya......

No comments:

Post a Comment

This is Our Life, Our Journey & Our Love....