Sunday, April 15, 2012

Ya Allah...sunyinya..rindunya....

Hari ni...dan sebelum-sebelumnya...aku rasa sangat sunyi...lebih-lebih lagi sejak Arissa pergi dan sejak Hanie dah mula bersekolah.....hurmmm...dugaan untuk aku.....selalu aku keseorangan di rumah...Abang kerja malam...Hanie dah tinggal kat rumah mak...hari Jumaat baru aku pergi ambil dia....Hari Ahad aku dah kena hantar dia semula...sebab dia kena pergi sekolah...setiap minggu 2 hari jer la aku dapat jumpa dia....




Teman buat aku dirumah dah 11 bulan di jemput Allah....rindu amat pada arwah....tiap-tiap hari aku merindui dia....sayang sangat kat dia....x sempat pun aku nak main kejar-kejar ngan dia...layan kerenah dia....tapi arwah baik amat...tak sangka aku dapat Puteri Syurga seperti arwah....Alhamdulillah...syukur sangat...walaupun sebentar jer Engkau pinjamkan pada kami...aku tetap bahagia...semoga Arissa sentiasa tenang dan gembira disana....setiap hari aku kirimkan doa buatnya...agar dia sentiasa aman dan tenteram di alam sana.....nanti kita jumpa yer sayang.....


Eeee...geram tengok Arissa senyum macam tu...dah la pipi tembam...nak gigit-gigit jer macam yang ibu pernah wat dulu kat Arissa..main cak..cak...rindunya......tak sabar ibu nak jumpa Shisha omey ibu ni....

Sampai sini dulu la coretan ku...tak boleh sangat nak tengok lama-lama wajah comey Shisha tu..nanti ibu menangis pulak..esok nak kerja..nanti orang nampak pulak mata ibu bengkak..huhu....apa-apa pun ibu rindu Arissa....sayaaannggg Arissa....Love U always.....^_^

No comments:

Post a Comment

This is Our Life, Our Journey & Our Love....