Thursday, August 4, 2011

Ku temui dirinya dalam mimpiku....Alhamdulillah....

Alhamdulillah Ya Allah...dalam kedukaanku semalam Engkau makbulkan doaku..tiada kebahagiaan yang aku rasakan..tetapi kebahagiaan yang tidak terhingga walau seketika cuma....Engkau pertemukan aku dengan Arissa dalam mimpiku....aku bersyukur sangat...Arissa gembira dalam jagaanMu...dia datang menghampiri aku...walaupun dia masih meniarap...aku dapat menyentuhnya..aku mendakapnya seerat-eratnya...aku cium pipi gebunya...dia masih tidak berubah seperti dari saat Engkau menjemputnya pulang ke pangkuanMu....

Alangkah gembiranya aku...apabila Arissa menyentuh wajahku....wajah yang mungkin dirinduinya....aku sangat bahagia...walaupun dalam mimpi itu aku menangis...tapi itu satu tangisan kegembiraan sambil aku berkata " Ibu rindu sangat kat Arissa....," dan kemudian tangannya menyentuh wajahku...Ya Allah...terima kasih...kerana memberi aku peluang bertemu dengannya dalam mimpiku walau cuma seminit....Ya Allah...aku bersyukur sangat terhadapMu...

Dalam mimpiku aku melihat Arissa didalam sebuah rumah yang sangat selesa....tapi aku hanya nampak Arissa sahaja..kerana aku memang mencari dia disitu....dan Arissa sendiri yang datang menghampiri aku...Ya Allah...terima kasih kerana Arissa selesa disisiMu....aku berdoa lagi kepadaMu agar aku akan dapat bermimpi lagi untuk bertemu dengannya...agar aku dapat melepaskan lagi rindu yang tidak terhingga kepadanya...

Terima kasih Ya Allah...terima kasih.....aku sangat bahagia dapat bertemu dengan Arissa walau dalam mimpiku..semoga rasa bahagia ini akan kekal selamanya....rindu pada dirimu Arissa Sayang.....;D


No comments:

Post a Comment

This is Our Life, Our Journey & Our Love....


Tik Tok....