Wednesday, June 5, 2013

Rindu bertandang lagi...;(


Di saat rindu itu bertamu...Ya Allah...begitulah rasanya...sakitnya rindu ini...hanya Engkau yang lebih mengetahuinya...rasa rindu ini adalah anugerah dariMu...sesungguhnya Engkau lebih mengetahui...rindu ini sangat menyakitkan...

Ya Allah...aku rindu segalanya tentang 'dia'....rindukan Arissa...juga rindukan 'dia'...walaupun aku hanya kenali 'dia' selama 4 tahun ini...tapi aku sangat hargainya...banyak juga kenangan...bersama dgn 'dia' walaupun aku tidaklah serapat mana dengan 'dia'...tapi 'dia' tetap seorang sahabat kepadaku...malah aku menganggapnya seperti seorang ibu di pejabatku...

Terima kasih Allah...kerana temukan aku dengan insan sepertinya...walaupun Engkau hanya pinjamkan 'dia' kepadaku hanya seketika...aku tetap rasa bersyukur....alhamdulillah...jika aku ini...yang mengenali 'dia' sesingkat itu...apatah lagi keluarganya...dan juga sahabat-sahabat yang lain...yang di saat ini...sedang merinduinya...

Apa yang aku cari sekarang ini adalah kenangan yang ada tentang 'dia' ...aku baca memo-memo yg 'dia' pernah hantar...kad raya elektronik dan juga ucapannya....teh hijau Sabah dalam almari pantri...gambar2 'dia'...juga setiap patah kata yang masih tergiang-giang lagi di telinga ini...

Ya Allah...semua kekuasaanMu...tiada bandingan.....semuanya sudah 
 tertulis...apa yang mampu aku lakukan...hanyalah berdoa agar rohnya tenang & bahagia disana...insyaAllah...Al-fatihah...amin..


Miss U...Arissa sayang & Miss U too..Kak Yan...(yang selama ini saya panggil Pn. Azian)...Love both of U...

No comments:

Post a Comment

This is Our Life, Our Journey & Our Love....


Tik Tok....