Wednesday, August 15, 2012

14 Ogos 2012...Genap sudah 1 tahun 3 bulan Arissa pergi....


Assalammulaikum sayang ibu....dah nak raya x lama lagi kan sayang....ibu rinduuuu sangat kat Shisha ibu ni.....happy jer bila tengok Shisha dlm gambar ni....dah genap 1 tahun 3 bulan Arissa pergi tinggalkan kami....raya nanti ibu datang lawat shisha k...setiap minggu ibu tak pernah lupa lawat pusara shisha...jangan risau..raya ni lagi bermakna ibu datang dengan semua keluarga nanti..insyaAllah sayang....kasih sayang kami terhadap dirimu tak dapat kami gambarkan...Allah SWT lebih mengetahuinya...

Sayang Arissa....semakin hampir Syawal ni...semakin sakit rasa rindu di hati ibu....tak tahu bagaimana harus ibu luahkan..katakan...perit..pahit..pedih....ibu telan sendiri...sakitnya rindu..hanya Allah yang lebih tahu....teramat rindukan dirimu sayang....hanya airmata yang bisa meluahkan segalanya....tiada perkataan lagi yang mampu ibu katakan...

Sayang ibu....sampai bila-bila ibu takkan lupakan Arissa...sehingga kita dipertemukan nanti..insyaAllah....doa-doa ibu sentiasa bersama-sama dengan Arissa....setiap saat....Ibu sayang n rindu Arissa selama-lamanya...walaupun dah 1 tahun 3 bulan....tapi ibu dapat rasakan seolah-olah baru semalam sahaja semua itu berlaku....ibu sangat rinduuu.....Love U n Miss U sayang....;))

No comments:

Post a Comment

This is Our Life, Our Journey & Our Love....