Friday, February 28, 2014

End of February 2014...Miss U My Little Arissa...;)

Arissa 2 month...

Assalammualaikum sayang ibu Arissa....rindu sangat pada dirimu sayang....hurrmmm....hari ni dah 28 Februari 2014...dah akhir bulan Februari bagi tahun 2014....cepat sangat masa berlalu....tanpa di sedari...agak lewat juga update entry terbaru...macam-macam hal la kan..dugaan untuk ibu ni Arissa...tapi inshaaAllah...takde masalah yang takde jalan penyelesaiannya kan....Allah SWT sentiasa ada bersama bagi orang-orang yang sabar....amin...

14 Februari yang lalu...genap sudah 2 tahun 9 bulan Arissa pergi tinggalkan kami...ibu selalu rindukan dirimu sayang...tak pernah sikit pun luput dari ingatan ibu ni....wah...rindu nak tatap wajah Arissa yang comel tu depan-depan ibu ni...tapi x mengapa..akan ibu nantikan saat itu....inshaaAllah....

Dan...17 Februari yang lalu juga..genap 3 tahun 5 bulan usia comel ibu ni...besar dah sayang ibu...jangan nakal-nakal kat sana taw....tapi ibu tak risau..sebab Allah SWT pejaga yang terbaik untuk Arissa....semoga dirimu bahagia selalu disana..yer sayang.....

Al-fatihah buat sayang ibu....juga buat semua ahli keluarga, sahabat-sahabat dan muslimin-muslimat dialam sana....semoga Allah SWT mencucuri rahmat ke atas roh kalian...dan ditempatkan dikalangan mereka yang beriman dan beramal soleh....inshaaAllah...amin....

Jumpa lagi di next entry...daaa...

Love U & Miss U ...always my little Arissa sayang....;)

No comments:

Post a Comment

This is Our Life, Our Journey & Our Love....