Wednesday, January 29, 2014

Ala...Terlewat pulak nak ucapkan...Selamat Datang Tahun 2014....

Ini mata budak comel...hee..;)

Assalammualaikum....hurmm...dah masuk tahun 2014...tahun baru dalam kalendar omputih ni x sama dgn kalendar Hijrah...kita umat Islam dah sambut tahun baru lagi awal dari tahun 2014 tu kan....well...tahun ni...bermakna makin bertambahla usia kita dan semakin kita menghampiri ke Alam lain...inshaaAllah..moga dipermudahkan segala urusan kita didunia dan diakhirat sana...aminn....

Dan..tak lupa saya....untuk si comel kesayangan saya dalam gambar tu....dah GENAP 2 TAHUN 8 BULAN ke hadrat Allah SWT pada 14 JANUARI....dan saat ini usianya pada 17 JANUARI yang lalu GENAP 3 TAHUN 4 BULAN....rindunya kat Arissa sayang ibu ni...sehingga saat ini...sampai selamanya...ibu masih lagi ke pusaramu sayang....selagi hayat masih ada....Al-Fatihah untuk dirimu.....ibu rindu taw....semoga dirimu berbahagia selalu disampingNya yang Maha Penyayang....;)

Dugaan diakhir tahun 2013 dan awal 2014 terlalu banyak..tak terhitung....Ya Allah...alhamdulillah...kerana Dia masih sayang..maka diberinya Ujian..supaya akan lebih tabah..inshaaAllah...tiada masalah yang tak dapat diselesaikan....cuma masa sahaja yang menentukan.....amin....


Apa lagi yer....hurmmm....terima kasih yer pada semua yang sudi singgah di blog saya...sesekali...klik la iklan-iklan kat tepi tu....terima kasih taw....terima kasih sangat2...tanpa korang yang membaca ni..siapala saya ni kan....ha'ah..saya taw..saya jarang update blog..sebab kat opis...baru dapat buat sekejap..tu pun tak lama la dapat buka...kat rumah internet slow amat....lagi slow dari kura-kura & siput taw....

Owh ye...baru-baru ni kami berpindah rumah...well...penat sangat..itula antara dugaan kami...subhanallah....ada hikmah juga sebenarnya kami berpindah kali ini...syukur sangat...Alhamdulillah...ok la semua...jumpa lagi next entry....Assalammualaikummm....;)

No comments:

Post a Comment

This is Our Life, Our Journey & Our Love....