Thursday, June 14, 2012

14 Jun 2012..Genap sudah 1 tahun 1 bulan pemergianmu sayang ke Rahmat Allah....

Arissa sayang Kakak Hanie....tengok tangan tu..pengang mana tu...hehe..;)

Assalammualaikum sayang ibu....hari ni genap dah 1 tahun 1 bulan Arissa pergi....rindu pada dirimu sayang..tak pernah pudar..malah makin mekar....kesedihan ibu atas kehilanganmu dah semakin berkurangan...setiap hari kegembiraan ibu rasakan...debaran menanti saat-saat untuk dipertemukan semula dengan dirimu sayang....ibu sangat-sangat sabar menanti...dngan harapan Allah SWT sentiasa mendengar doa-doa ibu...dan menerima amalan kebaikan ibu...insyaAllah....

Sayang ibu..Arissa...Nia dah dapat adik taw....Arissa jer yang masih belum lagi...ibu harap sangat ibu akan dapat beri Kakak Hanie yang sunyi lepas Arissa pergi seorang adik...tapi kan...Allah belum lagi kata..KUN FAYA KUN....hurmm...tapi ibu tak putus asa sayang....ibu tetap berusaha dan berdoa..insyaAllah....

Tapi kan Arissa...Kakak Hanie dapat juga adik Rabbit yang lahir pada 17 Mei 2012...dah besar pun Rabbbit Comey tu...ibu panggil dia 'gemok'...sebab dia sangat gemok dan comey..hehe...Arissa mesti gembira kan....sama macam Kakak Hanie....

Arissa sayang...ibu sekarang sedang usaha untuk mengubah kehidupan ibu, Kakak Hanie..dan ayah supaya jadi yang terbaik....doakan kami dari jauh yer sayang..insyaAllah.....

Rindu Arissa sangat-sangat...sayang Arissa sangat....Al-Fatihah.....semoga Arissa sentiasa bahagia yer sayang....jangan risaukan ibu disini yer...Love U...^_^

No comments:

Post a Comment

This is Our Life, Our Journey & Our Love....