Sunday, December 18, 2011

1 Tahun 3 bulan....Cayunk Shisha....

Assalammualaikum sayang ibu.....ibu rindu sangat nak peluk Arissa...setiap malam ibu dakap bantal yang pernah Arissa guna untuk tidur dulu....masih ada lagi bau Shisha kat bantal tu...bau yang ibu rindukan selalu.....14 Disember 2011 yang lalu...sudah genap 7 bulan pemergian Arissa ke pangkuan Allah SWT.....17 Disember 2011....genap usia Shisha 1 Tahun 3 Bulan.....besar dah comey ibu ni.....
Lama juga ibu tak update blog ni.....ibu sibuk sangat sayang....tapi ingatan dan rindu ibu pada mu takkan mudah hilang....selamanya disudut itu....jangan bimbangkan ibu yer sayang....ibu dah pun berpindah ke rumah sewa yang baru...sebab tak lama lagi ibu akan bertugas di tempat yang lain....Arissa tahu kan kat mana nak cari ibu....walaupun rumah baru ni agak jauh dari pusara Shisha...tetapi ibu tetap datang menziarahimu....jangan risau yer sayang....
Malam pertama ibu tidur di rumah baru tu....Arissa dah datang dalam mimpi ibu.....itu bermakna Arissa selalu ada disamping ibu...walau dimana pun ibu berada.....itu yang membuatkan ibu sentiasa gembira....kerana Arissa selalu hadir dalam mimpi ibu memberikan semangat untuk ibu teruskan hidup ibu tanpa Arissa....Allah SWT telah memakbulkan doa2 ibu sayang....masih tidak putus lagi doa2 ibu agar Allah SWT dapat berikan ibu seorang adik untuk Arissa.....masih sabar ibu nantikan itu....menanti dengan penuh harapan....
Apa lagi yang ibu perlu katakan...ibu teramat rindukan Arissa....Arissa....ibu dah suruh ayah baiki Pusara Shisha yang mendap disebabkan hujan lebat baru-baru ini....alhamdulillah....tadi pagi...hujan tidak turun setitik pun semasa kami sedang berusaha membetulkan tanah di pusara Shisha...lepas kami dah siap membaikinya..dan ayah dah siap hadiahkan surah Yassin...hujan mulai turun.....kami harap hujan itu takkan membuatkan pusara Shisha mendap lagi....nanti ibu datang lagi ziarahi Shisha yer sayang...
Arissa....tunggu ibu yer kat sana...jangan nakal-nakal taw....nanti kita jumpa yer sayang....masa akan menentukan segalanya....Allah SWT itu Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...Dia akan temukan kita disana....Andai tiba saat itu pasti ku nantikan....dengan penuh sabar..insyaAllah.....Sayang Arissa......& Rindukan dirimu selalu.....;D

No comments:

Post a Comment

This is Our Life, Our Journey & Our Love....