Wednesday, October 26, 2011

Sayangku...ingatan ibu takkan mudah terhapus....

Sayang ibu....Arissa....biarlah apa orang nak kata....setiap kali ibu buka entry terbaru...nama Arissa tetap ibu sebut-sebut.....biarlah mereka dah mula bosan...muak dan menyampah nak baca blog ibu ni...tetapi ingatan ibu pada Arissa takkan mudah terhapus....sayang ibu...saat ini...ibu teramat merinduimu....ibu sudah boleh mula betenang dengan situasi sekarang...tetapi ibu tetap dilanda kerinduan yang sentiasa menyala dalam ingatan ibu...masih terbayang-bayang saat-saat pemergianmu disisi ibu....ibu kala ini sedang menangis sendirian....tangisan tanpa suara......

Arissa sayang...alangkah bahagia kala ini andai dapat ibu melihat dirimu membesar dihadapan mata ibu....ibu sangat rindukanmu.....apatah lagi tatkala ibu sekarang dilanda pelbagai ujian yang ibu hampir-hampir tewas untuk menghadapinya....apa yang ibu perlu lakukan sekarang....tabahkan hati, kuatkan semangat....aduhai....mudahnya berkata-kata dari menghadapinya.....ibu bukanlah manusia yang kuat....ibu sangat lemah sayang.....terlalu banyak kesabaran ibu...sehinggakan tergamaknya mereka katakan ibu ni kurang siuman....aduhai sayang...ibu terima...terima kasih pada mereka yang mengatakan itu dibelakang ibu....ibu redha atas ujian dan kehendak Allah.....

Arissa sayang...ibu rindu sangat kat Arissa....macam mana lagi ibu nak luahkan sayang...ibu rindu nak peluk Arissa macam dulu...bahagianya ibu dapat memeluk seorang bayi seusia denganmu sekarang...nak sangat ibu cium-cium seperti ibu cium pipi Arissa tu....ibu teringin lagi bermimpi bertemu dengan Arissa...ibu harapkan sangat mimpi itu datang kembali....rindu ibu padamu sayang tak terhingga...bagai nak pecah hati ibu...bagai nak meletup saja kepala ibu memikirkan tentangmu sayang....

Arissa....Arissa...Arissa....ibu sangat rindukan Arissa......tolonglah ibu sayang....doakan untuk ibu sayang....ibu tak kuat sayang....bantulah ibu yer sayang.......Ya Allah...perkenankanlah doa kami..tenangkanlah hati aku Ya Allah...aku sangat rindukan Arissa........Al-Fatihah buat sayang ibu......;'(


No comments:

Post a Comment

This is Our Life, Our Journey & Our Love....